Thursday, June 09, 2005

My Day : Yang tercecer dan terserak... part 2

snada
When

when you sad
when you blue
when you really really blue
don't forget that you have 4JJ1..
don't forget that you have 4JJ1..
HE will give you happy-happy-happiness...

when you happy when you glad
when you really really glad
don't forget that you have 4JJ1..
don't forget that you have 4JJ1..
when you happy when you blue

when you sadsay thanks to 4JJ1...

12:00 AM 2/27/2005
ya 4JJ1 ..aku ndak ngerti apa yang harus aku tulis

sementara deadline ini semakin dekat
waktu yang aku punya tak tahu bakal ending di manah
Yaa 4JJ1...tunjukkanlah jalan padaku..
Isrohli.. sodri..yassirli amrii..
wahlul uqdatam min lisani...
yafqohu qauli...
yaa 4JJ1..nahwil quluubana..
nahwil quluubana.. ka qolbi rusulika yaa 4JJ1...

aku belum menemukan titik terang juga..setelah sekian lama tak menulis
sekian lama tak meng.. arrggghhh....yaa 4JJ1..lemahnya aku tiada daya tiada kekuatan
semua MILIKMU..Robb.. lancarkanlah usahaku berikan yang terbaik untuk umat...yaa 4JJ1..Engkau yang menggenggamdan membolak-balikkan hati
maka aku hanya berlindung padaMU..
agar tekad dan atmosfir hati ini selalu selalu selalu selalu selalu selalu selalu...
tertuju padaMU
12:07 AM 2/27/2005

No comments: