Friday, July 11, 2008

Was wes wos

Hahhaa... kok judul-judul postinganku makin abstrak aja nih?
yo wis, sekalian we lah hihi.. nulis yang abstrak-abstrak (*bagi yang nggak ngerti Java script*)

hilang satu
tumbuh seribu satu
rawe rawe rantas malang malang tak penthung ndas mu..

iki status Y!M yang dipakai oleh salah satu teman di friendlist ayas (*habblluuffhh... susah banget ke 100% Jowo.. indak biaso yow..*)
yo pokok'e ngono lah (*hahahha.. kluar ajian -pokok'e- yang tiada lawan tea*)
this status remind me of sumtin'
asline se " rawe rawe rantas, malang-malang putung..."
opo wae alangan sing ngrintangi, bakal dibabat abisxyz..
hm, kadang-kadang nek dibandingno karo "sifat asline" wong Jowo secara umum sing cenderung melankolis, kok yo rada aneh yow..? Hm, ternyata di balik kemelankolisan wong Jawa pada khususnya dan wong Indonesia pada umumnya, ada batas-batas tertentu yang akan membuat mereka bisa greget tur bangkit. Batas itu adalah?! Hmm, denger-denger sih lagi rame slogan Indonesia Bisa, mbuh ora ngerti apa konkrite. Pokok'e (*weeh, pokok'e maneeh..*) koyok'e ben negoro iki iso fokus, duwe ni tujuan kang iso marakna kabeh bersatu sahingga 'rawe-rawe rantas malang-malang puthung' kaya ngono mau, perlu pemimpin sing 'ngotot dan ngotak' (*halaah...*) Hmm, penasaran juga, sesuk nomer wolu opo yo iso menehi arep-arepane bangsa iki? (*weeh.. kenapa jadi ke situ :P*)

tapi, kalau status temen ayas yang di atas tea, bweeh.. kok anarkis yo..
wong jowo kok ora jowo (*:)) sampai sini ayas ngakak.. bweeh,,, boso preman ora genah)
soal'e secara linguistik-bin-ilmu-wolak-walik-meksa,
jowo kuwi artine "care, lembut, alus.."
lha nek koyok ndik dhuwur kuwi.. ?!?
Lha ..?!?!

(*waddooh.. aku arek malang, tapi yo ora usah di penthung tho Pak.. inggih inggih, kula 'nyuri' bin 'nyontek' tulisan statusnya, tapi kan untuk tujuan baek mboten napa-napa tho..?)
matur nuwun


tidak ada kecebon9 yang disakiti dalam pembuatan postingan ini
no chuebonk were harmed in the making of this postingan...

5 comments:

Syiddat said...

Tibha'รจ... Pilih no wolu tho?

KeCeBoNg said...

lho lho..
ah, jangan gitu ah..
ora ana kata-kata : cebong milih nomer wolu lho..
coba baca baek-baek


=durung wayahe kampanye=

errick said...

wis... wis... wong jawa timur kuwi pancen ora ono sing 'boso'

mpun mulai kok kampanyene... monggo, mboten nopo2...

errick said...

wis... wis... wong jawa timur kuwi pancen ora ono sing 'boso'

mpun mulai kok kampanyene... monggo, mboten nopo2...

KeCeBoNg said...

errick; lha inggih punika.. kok kawula ketularan blog-ipun Patriot Proklamasi nggih..
hehehe..
Pripun..

Monggo monggo dipun pilih ingkang nomer wolu punika :D